Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ушаков негізгі орта мектебі» КММ
Кіру
AA+
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ушаков негізгі орта мектебі» КММ
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ушаков негізгі орта мектебі» КММ
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қарасу ауданы білім бөлімінің Ушаков негізгі орта мектебі» КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77

Notice: Undefined index: headerType in /var/www/vhosts/karasu-roo.edu.kz/ushakov-karasu.edu.kz/templates/shkola_it/html/mod_btn/authMobileDropdown.php on line 20
Вход в аккаунт kz

Адамгершілік тәрбиесі - тұлғаны дамытудың көп қырлы процесінің маңызды аспектілерінің бірі, адамның адамгершілік құндылықтарды меңгеруі, адамгершілік қасиеттерді дамыту, мұратқа бағыттай білу, дұрыс нәрсе туралы сенімдер мен идеялар нақты іс - әрекеттер мен мінез - құлықта жүзеге асырылған кезде адамгершілік қағидалары, нормалары мен ережелері бойынша өмір сүру.
Адамгершілік тәрбиесі белгілі бір процесс ретінде өзінің мазмұнына ең алдымен тәрбиешіге дұрыс мінез - құлық туралы белгілі бір ақпаратты жеткізуді қамтиды. Мінез - құлық үшін жауапкершілік адамның белгілі бір жағдайларда қалай әрекет ету керектігі туралы білім негізінде дамиды. Моральдық нормаларды игеру адамдардың күнделікті қарым - қатынасында өздігінен жүреді. Бұл мәселедегі негізгі тірек - отбасы. Отбасылық қарым - қатынас, ата - ана арасындағы қарым - қатынас арқылы бала өзінің болашақ өмірін құруды үйренеді. Махаббат, татулық, сыйластық орнаған отбасында адамгершілік тәрбиесі өздігінен жүреді. Бала жақындарының үлгісінен үйренеді және «дұрыс» туралы әңгімелесуді қажет етпейді. Бала әрқашан бір жынысты ата - ананың өмірлік үлгісін қабылдайды, ал егер отбасында моральдық нұсқаулар бұзылса, бұрмаланған идеялар өмір барысында одан да деформацияланады.
Рухани қалыптасу жүйесінің тағы бір элементі - қоршаған орта. Дұрыс моральдық нұсқауларға ие болмаған бала жасөспірімдік кезеңге махаббат, өзін - өзі бағалау және жыныстық қатынас туралы бұрмаланған түсінікпен кіреді. Соның салдарынан есейген шағында адамгершілік тәрбиесінен айырылған адам берік, тату отбасын құруда үлкен қиындықтарға тап болады, рухани күйзеліске ұшырайды, жоғары құндылықтардан, отбасылық бақыт пен махаббаттан көңілі қалады. Және бұл жерде көңілсіздік, реніш, ашуланшақтық және цинизм болады.
Әйтсе де, адамгершілік тәрбиесі үшін қоршаған орта сүйіспеншілікке толы отбасынан кем түспейді. Қиын кезде қол ұшын беріп, қолдау көрсетіп, ақыл кеңесін бере алатын адал, ашық, мейірімді достар отбасындағы жетіспейтін нәрселердің орнын толтыра алады.
Балаға отбасы мен достарынан басқа бұқаралық ақпарат құралдары да әсер етеді. Отбасылық құндылықтарды, махаббат пен сыйластықты төмендететін сапасыз жарнамалар мен фильмдер балалар мен жасөспірімдер құндылықтарының әлі қалыптаспаған жүйесіне қатты әсер етеді. Дегенмен, бұқаралық ақпарат құралдары да бұл мәселені шешу үшін көп нәрсе жасай алады. Көбінесе руханиятқа, мәдениетке, этикаға, сүйіспеншілікке арналған тақырыптарды қамту, игі істер туралы айту, қарапайым адами қарым - қатынас пен бақытты отбасылық қарым - қатынасты бірінші орынға қою - бұл балалар мен жасөспірімдердің руханиятының дамуына айтарлықтай ықпал етеді. 
Жыныстық тәрбие дегеніміз - қоғам талап ететін адамның қарама - қарсы жыныстың өкілдеріне қатынасын анықтайтын қасиеттерді, қасиеттерді, қасиеттерді, сондай - ақ жеке көзқарастарды дамытуға бағытталған процесс. Демек, жыныстық тәрбие саласы тек ерлі - зайыптылар мен әйелдердің жыныстық қатынастағы өкілдерінің арасындағы ерекше қатынастарды ғана емес, сонымен қатар кез келген басқа да қатынастарды қамтиды: қоғамдық өмірде, жұмыста, демалыста және т.б. Жыныстық тәрбиенің мақсаттары мен міндеттері бүкіл қоғамның мүдделерімен анықталатындықтан, бұл мүдделер жыныстық тәрбиенің барлық аспектілерінде, соның ішінде жыныстық тәрбиенің барлық аспектілерінде ескерілуі керек, өйткені адамның өзі тікелей жұмыс істейтін некелік қарым - қатынаста табысты бола алмайды және қоғамдық өмірде табысты бола алмайды. жеке өмір саласында өзін орнықтыру.
Қазіргі мектептегі жыныстық тәрбиенің мақсаты - адамның ұрпақты болу жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы және оның функциялары туралы білімдерді студенттерде гендерлік қатынастар саласындағы моральдық нормалар мен нұсқаулардың мәнін дұрыс түсінуді және оларды қызметтің барлық салаларында басшылыққа алу қажеттілігін қалыптастыру үшін пайдалану. Жеке қарым - қатынаста моральдық нормаларды сақтау жалпы қоғамның моральдық деңгейін анықтайды. Гендерлік қатынастар саласындағы моральдық нормалар мен нұсқаулардың мәнін түсіну және оларды қарым - қатынас саласында басшылыққа алу ел азаматтарының рухани және физикалық денсаулығының жоғары деңгейін анықтайды. Жыныстық тәрбие процесінде қажетті әлеуметтік әсерге жету үшін білім беруді қамтитын бірқатар нақты педагогикалық міндеттерді шешу қажет:
- ерлер мен әйелдер арасындағы қарым - қатынастағы әлеуметтік жауапкершілік, интимдік қарым - қатынас саласында да адам қоғамнан тәуелсіз емес деген сенім; 
- қоғамның заманауи талаптарына жауап беретін берік, тату отбасы болуға ұмтылу: отбасындағы әке мен шешенің теңдігі, бірнеше баланың дүниеге келуі; жалпы қоғам, ата - ана мен балалар алдындағы борышы ретінде олардың тәрбиесіне саналы және жауапкершілікпен қарау; 
- басқа адамдарды түсіну және оларға жалпы адам ретінде ғана емес, сонымен бірге ерлер немесе әйелдер жынысының өкілдері ретінде құрметпен қарау қабілеті, бірлескен қызмет процесінде олардың ерекше жыныстық ерекшеліктерін ескеру және құрметтеу қабілеті; 
- жынысты ескере отырып, басқа адамдарға қатысты өз іс - әрекетін бағалау қабілеті мен ұмтылысы, осы қарым - қатынастар аясындағы жақсы және жаман әрекеттер туралы түсінікті дамыту;
- өз денсаулығына және басқа адамдардың денсаулығына жауапкершілікпен қарау, ерте жыныстық қатынастың зияны мен қауіптілігі туралы, қарама - қарсы жыныстағы адамдармен қарым - қатынаста жауапсыздық пен немқұрайлылыққа жол бермеу туралы сенім; осы 1 қатынастарда рұқсат етілген және не рұқсат етілмейтіні туралы түсініктер; 
- ересектік туралы адекватты түсінік: оның мазмұны, шынайы белгілері, көріністері мен қасиеттері. Осы міндеттерге сәйкес әрбір жасөспірім өзінің жас деңгейінде қарама - қарсы жыныстың спецификалық ерекшеліктерін біліп, оларды табиғи және қисынды деп санап, ерлер мен әйелдердің теңдігі қағидасын түсінуі керек. Осы ерекшеліктерді ескермеу және оларды ескеруді қаламау тәрбиедегі елеулі кемшіліктер болып табылады. Әрбір мектеп оқушысы басқа адамдармен олардың гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, қарым - қатынас құру қажеттілігін білуі керек. 
Әрбір жасөспірім рухани және физикалық денсаулықты сақтау оның жеке ісі ғана емес, сонымен қатар қоғам алдындағы, отбасы мен достарының алдындағы борышы екенін білуі керек.
Адамгершілік және жыныстық тәрбие беру жоспарын жүзеге асыру үшін 7 - 9 сынып қыздары мен ұлдарымен бөлек іс - шаралар өткізілді.